1401/2/31

رقابت‌های جودوی کارگران استان اصفهان با قهرمانی تیم شرکت حمل و نقل توکا به پایان رسید

این رقابت ها  به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر صبح امروز  با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار از قهرمانان جهان و آسیا در ۷ وزن در محل خانه جودوی اصفهان برگزار گردید،که تیم شرکت حمل و نقل توکا مقام طلای این مسابقات و  تیمهای ذوب آهن اصفهان رده نقره و صنعت فولاد مبارکه و پارس ام سی اس به صورت مشترک رده برنز را کسب کردند.
 تیم شرکت حمل و نقل توکا با کسب سه مدال طلای حامد کریمی در ۶۰ کیلو، علیرضا باقری در ۱۰۰ کیلو وحمیدرضا سجادی فر در +۱۰۰ کیلو و سه مدال نقره صادق سورانی در ۶۶ کیلو، مهدی عابدی در ۹۰ کیلو و رحمت اله عابدی در ۱۰۰ کیلو و مدال برنز امید رهرو مستیم در +۱۰۰ کیلو و با اقتدار قهرمان شد. 
تیم های حمل و نقل توکا(الف و ب)، ذوب آهن اصفهان، صنعت فولاد مبارکه سپاهان، سینا ایده، رودکی ،کارگری مبارکه، نوین پلاستیک، ارتباط هوشمند، شهرداری نجف آباد،پارس ام سی اس (سه تیم) و هیأت های جودو اصفهان، مبارکه، فولادشهر، ... به همراه ورزشکاران کارگر از کارگاه های تولیدی در این دوره از مسابقات شرکت داشتند. 
این مسابقات پس از دوسال وقفه به علت کرونا با حضور مقاماتی از اداره‌کل ورزش  و جوانان استان، اداره‌کل کار و امور اجتماعی‌و رئیس هیات جودو  استان اصفهان برگزار شد.
 روابط عمومی شرکت حمل و نقل توکا